פצועה בפיגוע ירי בבנימין, מרדף אחר המחבלים

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on פצועה בפיגוע ירי בבנימין, מרדף אחר המחבלים

אישה בת 27 נפצעה באורח בינוני בפיגוע ירי בעטרת שבבנימין ופונתה לבית החולים שערי צדק. כוחות הביטחון חוסמים צירים ופתחו במרדף אחר המחבלים

צילום: דוברות מד"א
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע ירי בבנימין: בשעה 10:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ירי לעבר רכב סמוך לצומת אל רואבי שהמשיך בנסיעה לחבירה עם צוותי מד"א סמוך לכניסה בעטרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, אישה בת 27 במצב בינוני, עם פצע ירי. כוחות הביטחון חוסמים צירים ופתחו במרדף אחר מחבלים.

פראמדיק מד"א ארי רוזנשטיין סיפר: "סמוך לכניסה לעטרת חברנו עם הרכב שבו היו גבר, אישה ותינוק כבן חודש וחצי. סיפרו לנו שסמוך לצומת אל הרואבי ירו עליהם והאישה נפצעה מהירי. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה יציב. הגבר והתינוק שהיו יחד איתה ברכב לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי".

ממועצה אזורית בנימין נמסר: "פיגוע ירי לפני מספר דקות ליד היישוב עטרת בבנימין. מחבלים ירו לעבר שני כלי רכב ישראלים ונמלטו עם רכבם לרמאללה. פצועה ישראלית נפגעה באורח בינוני, מטופלת כעת. בשלב זה לא ידוע על נפגעים נוספים. ראש המועצה ישראל גנץ בדרך למקום הפיגוע".

צילום: בטחון בנימין



0 תגובות